18 Ağustos 2021 Çarşamba

IT TAKES TWO

İnsan yaratıcılığının en üst seviyesine hoş geldiniz arkadaşlar! Ben hayatımda böyle bir oyun ne gördüm ne de oynadım! Yuh mu desem yaratıcılık konusunda oha mı desem yoksa başka bir şey mi desem bilemedim… En basitinden yahu alet çantasından boss yapmışlar ve bu boss’un bir yerden ödül alması lazım… Hiçbir yerden ödül almamışsa Gameboy kanalı olarak otorite olursam (hayaller Paris gerçekler artık her neyse…) bir gün bu bossa ben bir ödül vereceğim… Yaratıcılık bununla da bitmiyor ki arkadaş. Bu oyun normalde 3D platform oyunu ama oyun bir bakıyorsun Arcade Dövüşe dönüşüyor bir bakıyorsun mmorpg ye dönüşüyor bir bakıyorsun yarışa dönüşüyor bir bakıyorsun bulmacaya bir bakıyorsun aksiyona dönüşüyor ve sen baktıktça bakıyorsun, bakakalıyorsun. Ancak yanındaki kişiyle anlaşamayıp ortak hareket edemezsen oyunda maalesef ilerleyemiyorsun. Hele gene hiç anlaşamadığınız bir kardeşiniz varsa benimki gibi hiç bulaşmayın! Hikayeye kısaca değineceksek boşanma kararı alan bir çiftin kızlarının dileği kabul olur ve ilişki kitabı olan Dr. Hakim’in bu çifte görevler vermesiyle evliliği kurtarma çabasına girer. Eşinizi bulun ve bu oyunu sakın kaçırmayın diyor size Gameboy! Keyifli dakikalar…
Gameboy Puanı : 9,8
Aşağıdan oyun videolarını izleyebilirsiniz!