30 Ocak 2021 Cumartesi

DARKSIDERS


Evimizin alt katında eskiden pastahane olan bir dükkanımız vardı bir dönem playstation salonu olarak kullandı. İlk kez God of War oyununu orada gördüm ve oyunculuk hayatım başladı. Adeta oyuna hayran kalmıştım ve ben de oynamalıydım. Bir kaç gün sonra bir oyun daha gördüm. Dükkan sahibine bu nasıl bir oyun diye sorduğumda God of War'a alternatif olarak çıkan oyun demişti. Gördüğüm oyun Darksiders'dı işte. GOW'a alternatif olabilir mi olamaz mı bilinmez ama ilerlemeli bulmacalı kılıçlı bir oyun hastası olan ben için bu oyun tadına doyulmayacak bir lezzet bırakıyor damağımda. Cennet ve cehennem kapıları açılıyor. Melekler ve şeytanlar savaşıyor vee Mahşerin 4 atlısından biri olan SAVAŞ ortaya çıkıyor. Kılıcımızla şeytan ya da melek dinlemeden her şeyi kesiyoruz ve 4 atlıyla kimse baş edemez diyoruz! Oyunda ilerledikçe yeni özellikler kazanıyoruz ve bu özellikler bulmacaları çözmemizi sağlıyor. Muhteşem dakikalar geçirmek istiyorsanız THQ Nordic firmasının Darksiders serisini mutlaka oynamalısınız! 
Gameboy Puanı: 8
Aşağıdan oyun videolarını izleyebilirsiniz!